jurajda писал(а):Hello - I am Martin Can i have a guestion - what is the last version of softwere for dieselgas. I have montage 6 this ecu and i must tell you it was very good ecu my last ecu is in enginee Iveco 3.0 there the ecu work very nice. Then i montage Mercedes Sprinter 3.0 2008 then BONNETTI with Iveco 3.0 engine and FIAT DUCATO 2.2HDI and HYUNDAI IX55 with 6VALVE Engine 3.0
Can you give me a manual for this ecu - i montage ecu and i must so much thing about softvere.
Thank you
tominsh писал(а):jurajda писал(а):Hello - I am Martin Can i have a guestion - what is the last version of softwere for dieselgas. I have montage 6 this ecu and i must tell you it was very good ecu my last ecu is in enginee Iveco 3.0 there the ecu work very nice. Then i montage Mercedes Sprinter 3.0 2008 then BONNETTI with Iveco 3.0 engine and FIAT DUCATO 2.2HDI and HYUNDAI IX55 with 6VALVE Engine 3.0
Can you give me a manual for this ecu - i montage ecu and i must so much thing about softvere.
Thank you
check file server, there should be all needed information
http://files.tegas.lt/
jurajda писал(а):Hello - I am Martin Can i have a guestion - what is the last version of softwere for dieselgas. I have montage 6 this ecu and i must tell you it was very good ecu my last ecu is in enginee Iveco 3.0 there the ecu work very nice. Then i montage Mercedes Sprinter 3.0 2008 then BONNETTI with Iveco 3.0 engine and FIAT DUCATO 2.2HDI and HYUNDAI IX55 with 6VALVE Engine 3.0
Can you give me a manual for this ecu - i montage ecu and i must so much thing about softvere.
Thank you
Расход гбо??metalyst писал(а):И вот проблема! Термопара постоянно показывает 303 градуса. Что делать?
ziloman215 писал(а):Здравствуйте!Имею намерение установить Ваше оборудование GD4 на свой ЗИЛ 433100,мотор 645,тнвд язда 338-10 -т е аналогичен камазовскому,даже обещали элмагнит прислать для установки запальной дозы .Мотор атмосферный,по внутреннему способу смесеобразования -многотопливный.185 л с 8 цилиндров V=8.75 л ,степень сжатия 19.Для экономического эффекта считаю разумным работать одновременно на метане (8-10баллонов) и пропане V=100 л,через 2 редуктора Метан все-таки горит дольше,а пропана много не задашь -по детонации ,ну и ещё причина-работа на меж городе,с заправками немножко беда
Как Вы думаете,какой может получится макс коэффициент замещения?
Вернуться в Наши изделия - вопросы и ответы
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12